Reklamacje i zwroty
1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo sklep@koralovelove.pl
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Formularz dostaniesz ode mnie w wiadomości mailowej.
W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo załączając zdjęcia na adres sklep@koralovelove.pl
3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.
4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: Izabela Śledzińska ul.Stankiewicza 24/4, 81-578 Gdynia
Koszt przesyłki zwrotnej po stronie konsumenta.
5. OCZEKUJ NA ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy.
Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Przelewy24, Paypal lub w przypadku pobrania na wskazane w formularzu konto.
6. ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE
Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub według dyspozycji klienta zwrot nie jest możliwy.
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)
Wymiany
W sklepie online realizujemy wymiany tylko w poniższych przypadkach.
- Zmiana długości łańcuszka/pancerki/naszyjnika z kamieni/naszyjnika
- Zmiana rozmiaru pierścionka/bransoletki
W inny wypadku proszę dokonać zwrotu i zamówić nowy produkt.
1. ZGŁOŚ CHĘĆ WYMIANY
Na zgłoszenie wymiany masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć wymiany mailowo sklep@koralovelove.pl
2. ZAPAKUJ PRODUKT
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
W paczce muszą się znaleźć:
- produkt
- karteczkę z informacją o ile skrócić naszyjnik lub na jaki obwód nadgarstka/palca zmniejszamy lub zwiększamy bransoletkę/pierścionek (Dokonaj pomiaru obwodu zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie. Pamiętaj, że nasze bransoletki są delikatnie luźne, a nie przylegające, jeśli chcesz aby przylegały do nadgarstka poinformuj nas o tym.)
- numer telefonu!
- adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wysyłki paczkomatowej konieczny jest adres mail)
3. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: Izabela Śledzińska ul.Stankiewicza 24/4, 81-578 Gdynia
4. OPŁAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Konieczne będzie opłacenie przesyłki zwrotnej ( 15 zł paczkomat, 16 zł kurier, 18 zł paczka pobraniowa)
oraz ewentualnej dopłaty uzgodnionej z pracownią.
NR. KONTA Santander Bank
02 1090 1519 0000 0001 0768 5729
5. OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ