Reklamacje i zwroty

1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo sklep@koralovelove.pl

2. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Formularz dostaniesz ode mnie w wiadomości mailowej.

W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo załączając zdjęcia na adres sklep@koralovelove.pl 

3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR

Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.

4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: Izabela Śledzińska ul.Stankiewicza 24/4, 81-578 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej po stronie konsumenta.

5. OCZEKUJ NA ZWROT

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy. 
Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Przelewy24, Paypal lub w przypadku pobrania na wskazane w formularzu konto. 

6.  ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE

Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub według dyspozycji klienta zwrot nie jest możliwy. 
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)

Wymiany

W sklepie online realizujemy wymiany tylko w poniższych przypadkach.

  • Zmiana długości łańcuszka/pancerki/naszyjnika z kamieni/naszyjnika
  • Zmiana rozmiaru pierścionka/bransoletki

W inny wypadku proszę dokonać zwrotu i zamówić nowy produkt. 

1. ZGŁOŚ CHĘĆ WYMIANY

Na zgłoszenie wymiany masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć wymiany mailowo sklep@koralovelove.pl

2. ZAPAKUJ PRODUKT 

Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie. 
W paczce muszą się znaleźć:

  • produkt
  • karteczkę z informacją o ile skrócić naszyjnik lub na jaki obwód nadgarstka/palca zmniejszamy lub zwiększamy bransoletkę/pierścionek (Dokonaj pomiaru obwodu zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie. Pamiętaj, że nasze bransoletki są delikatnie luźne, a nie przylegające, jeśli chcesz aby przylegały do nadgarstka poinformuj nas o tym.)
  • numer telefonu!
  • adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wysyłki paczkomatowej konieczny jest adres mail)

3. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: Izabela Śledzińska ul.Stankiewicza 24/4, 81-578 Gdynia

4. OPŁAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ 

Konieczne będzie opłacenie przesyłki zwrotnej ( 15 zł paczkomat, 16 zł kurier, 18 zł paczka pobraniowa)
oraz ewentualnej dopłaty uzgodnionej z pracownią. 

NR. KONTA Santander Bank
02 1090 1519 0000 0001 0768 5729

5. OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ